Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

                                                                                               
                                                                                                      Καλεσμένο 26/05/2019





     Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την στήριξη σας αυτά τα 8,5 χρόνια.
Είμαστε μια μικρή κοινωνία και πιστεύω να αναγνωρίζετε το έργο μου και αυτό που σας
παραδίδω με την ευχή να το κάνετε μεγαλύτερο και καλύτερο.
     Με συλλογική δουλειά πετύχαμε πολλά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου,
που ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια ,στην εθελοντική μου ομάδα και στους στενούς
μου συνεργάτες.

Συνεχίστε......γιατί μας ΑΞΙΖΕΙ !!!!


Με εκτίμηση
Παν. Γυφτοβράκης                                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου